____________________________________________________________________________________________________________________
............................................................... *ειδήσεις * νέα * ρεπορτάζ *έρευνα σύγχρονων κοινωνικοπολιτικών ζητημάτων *
___________________________________________________________________________________________________________________

Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Φιλολογικός Λούσιος: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Τριών λογοτεχνικών βιβλίων...

Φιλολογικός Λούσιος: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Τριών λογοτεχνικών βιβλίων...:  ΕΚΔΗΛΩΣΗ  για  την Μαρία Γιαγιάννου στην Τρίπολη   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τ ο Σάββατο 3 Μαΐου, στις...

Το Σάββατο 3 Μαΐου, στις 8 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση τριών λογοτεχνικών βιβλίων της Μαρίας Γιαγιάννου στο ιστορικό Μεγάλο Καφενείο της Τρίπολης, στην πλατεία Αγίου Βασιλείου.


Με καταγωγή από την Αρκαδία, κόρη του σημαντικού Τριπολιτσιώτη ζωγράφου Απόστολου Γιαγιάννου, η νέα, πολλά υποσχόμενη συγγραφέας, θα παρουσιάσει: τη συλλογή έμμετρων διηγημάτων της «Ο ταξιδιώτης του Άλλοτε» (Κάκτος, 2006), όπου συμπεριλαμβάνεται και η μεταγραφή ενός προφορικού θρύλου από το Λεβίδι σε μορφή έμμετρου ποιήματος, επίσης το ψυχολογικό μυθιστόρημα «Μελανίππη» (Σμίλη, 2012) που τα τελευταία χρόνια έχει προκαλέσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς και το θεατρικό της έργο «Εκτός Εαυτού» 
(Σμίλη, 2013) που ανέβηκε σε τρεις διαφορετικές σκηνές στην Αθήνα. Αναφορά θα γίνει και στη συλλογή δοκιμίων «Μεταμοντέρνος Έρως» (Γαβριηλίδης, 2014) όπου τρεις δοκιμιογράφοι (Γιαγιάννου - Λαμπράκος - Νάκος) γράφουν για το φαινόμενο του Έρωτα στη σύγχρονη τέχνη.


δείτε περισσότερα στο: http://filologikos-lousios.blogspot.gr/

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Eκδήλωση με θέμα: «Ευρώπη: απειλή ή ευκαιρία για την περιφέρεια;»



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Την Τετάρτη 30 Απριλίου 2014 στις 20:00, σας προσκαλούμε στο Πνευματικό Κέντρο του Δ. Τρίπολης στην εκδήλωση με θέμα: 
«Ευρώπη: απειλή ή ευκαιρία για την περιφέρεια;»
με ομιλητές:
Βουδούρης Οδυσσέας, υπ. Περιφερειάρχης Πελ/σου
Χουντής Νίκος, Ευρωβουλευτής ΣΥΡΙΖΑ  

Θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό


Τετάρτη 30 Απριλίου  2014
στις 8 μμ – Πνευματικό Κέντρο Τρίπολης

                                                                                                      
     Γραφείο Τύπου «Πελοπόννησος Πρώτα»

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

ΑΝΤΙΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΧΟΥΝΗ ΑΡΚΑΔΙΑΣ


                                  του  Φίλιππου Νικολόπουλου
Α/τή Καθηγητή Κοινωνιολογίας Παν/μίου Ινδιανάπολης , 
δικηγόρου, 
Πρώην Προέδρου Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδος




   Είναι για να εκπλήσσεται κανείς πάνω στη βάση ποιας οικολογικής πολιτικής φιλοσοφίας και περιβαλλοντικής στοιχειώδους ευαισθησίας ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου πέρασε αυταρχικά τη ΜΠΕ  από το Περιφερειακό Σύμβουλο για το εργοστάσιο επεξεργασίας απορριμμάτων στη Παλαιοχούνη Αρκαδίας,( εργοστάσιο που ως γνωστό θα κατασκευάσει η εταιρεία  ΤΕΡΝΑ). Την πέρασε  με τη ψήφο μόνο  28 συμβούλων (από τους 51). 
Ο Δήμαρχος Μεγαλόπολης, όπως και άλλοι δήμαρχοι γι' αυτό το ζήτημα είχαν αντιδράσει αρνητικά.Τα Δημοτικά συμβούλια Τρίπολης και Μεγαλόπολης  είχαν επίσης  ψηφίσει αρνητικά,ενώ την ημέρα πoυ περνούσε η ΜΠΕ πλήθος κόσμου βρισκόταν έξω από το κτίριο της Περιφέρειας εκφράζοντας την αντίθεσή του και αποδοκιμάζοντας . Και ο δήθεν «δημοκράτης» - δηλ. ουσιαστικά υποκριτής – κ. Τατούλης είχε καλέσει τα ΜΑΤ για να προστατεύσει τη διαδικασία και τον εαυτό του!Περιβαλλοντική πολιτική που περνάει με τις ευλογίες των ΜΑΤ!
   Έπρεπε να ξέρει ο κ. Περιφερειάρχης ότι βασική αρχή του οικολογικού κινήματος  αποτελεί ο δημοκρατικός διάλογος (και μάλιστα με όρους άμεσης δημοκρατίας), ο διάλογος και η συμμετοχή των άμεσα ενδιαφερομένων και εμπλεκομένων  στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Υπάρχουν αντιδράσεις;  Λαμβάνονται υπόψη και κατ’ ανάδραση διαφοροποιούμαστε και αλλάζουμε τις αποφάσεις μας, αφού οι αντιδρώντες τεκμηριώνουν τις θέσεις τους, όπως έγινε σ’αυτή την περίπτωση.
   Η περιοχή της Παλαιοχούνης είναι πολλαπλά βεβαρημένη. Γειτνιάζει με το ήδη βεβαρημένο λεκανόπεδιο Μεγαλόπολης, λόγω του εργοστασίου παραγωγής ενέργειας, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί καταστροφή λόγω επανειλημμένων πυρκαγιών (δεν πρόκειται μόνο για εκείνη του 2007). Σ’αυτό το εργοστάσιο θα γίνει επεξεργασία περίπου του 50% του συνόλου των σύμμεικτων απορριμμάτων Πελοποννήσου, δηλ. πρόκειται για μια ρυπογόνα μονάδα εξαιρετικά μεγάλης κλίμακας που επιβαρύνει αποκλειστικά μία μόνο περιοχή, παραβιάζοντας την αρχή της εγγύτητας (δηλ. η επεξεργασία να γίνεται κοντά στον τόπο παραγωγής των απορριμμάτων).Και είναι γνωστό ότι το σύγχρονο οικολογικό κίνημα απορρίπτει τις μεγάλες μονάδες επεξεργασίας απορριμμάτων και προτιμά μικρότερες με βάση την αρχή της εγγύτητας . Και πάντα μιλάμε όχι για ΧΥΤΥ , αλλά για πλήρη επεξεργασία και ανακύκλωση , αφού η διαλογή πρέπει να γίνεται στην πηγή (πράγμα που δεν θα κάνει η μονάδα της Παλαιοχούνης)
   Θα μπορούσα να αναφέρω και πολλά άλλα σημεία παραβίασης του ΠΕΣΔΑ, που ήδη έχουν επισημανθεί και από τους συλλόγους των κατοίκων της περιοχής , αλλά και από άλλες οικολογικές οργανώσεις . Στις 30 Μαρτίου στην Παναρκαδική Ομοσπονδία Ελλάδος έγινε συγκέντρωση Αρκαδικών συλλόγων γι’αυτό το ζήτημα ( με πρωτοβουλία του προέδρου της κ. Β. Γιαννακάκου και του Δ.Σ.) και πάλι η απόφαση του Περιφερειάρχη αποδοκιμάστηκε (ο υποφαινόμενος παρευρίσκετο και έλαβε το λόγο  ως παλιός πρόεδρος της Ομοσπονδίας και είχε άμεση εμπειρία των αντιδράσεων). 
Συνοπτικά λέμε ότι ο Περιφερειάρχης παραβιάζει έξι βασικές αρχές τις βιώσιμης ή αειφόρου  ανάπτυξης (sustainable development), τις εξής:
1) την Αρχή της Βιωσιμότητας ,
2) την Αρχή της Φέρουσας Ικανότητας,
3) την Αρχή της Υποχρεωτικής Αποκατάστασης Διαταραχθέντων Οικοσυστημάτων,
4) την Αρχή της Ήπιας Ανάπτυξης των Ευπαθών Οικοσυστημάτων,
5) την Αρχή της Οικολογικής Συνείδησης
και 6) την Αρχή της Δημόσιας Οικολογικής Προστασίας.


    Γιατί λοιπόν, ο κ. Περιφερειάρχης, που ήταν κάποτε τόσο «ευαίσθητος στα ζητήματα διαφθοράς» (όταν προσπαθούσε ν’ αποδομήσει την κυβέρνηση Κ. Καραμανλή, ενώ για τα έργα και τις ημέρες της μεταγενέστερης «χρηστοήθους» κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ ποιούσε μάλλον σιγήν ιχθύος) επιμένει τόσο πολύ;Δεν γνωρίζει ή γνωρίζει μεν, αλλά ακολουθεί τις προσφιλείς πολιτικαντίστικες τακτικές  του για δικές του πολιτικές σκοπιμότητες; (καλά ο ίδιος δεν έχει ιδέα από πολιτική και κοινωνική οικολογία, περιβαλλοντικές επιστήμες και δίκαιο βιώσιμης ανάπτυξης, δεν έχει όμως ούτε  και κάποιον σύμβουλο να πάρει στοιχειώδη πληροφόρηση;) 
Μη τυχόν κάποιοι «νταβατζήδες» (για να χρησιμοποιήσω την έκφραση του πάλαι ποτέ «προσφιλούς του αρχηγού») όπισθεν τον δεσμεύουν και τον υποχρεώνουν; 

Ερωτήματα θέτουμε που πλανώνται πάνω από την Αρκαδία ως φαντάσματα και που, ύστερα από την τόσο αντιδεοντολογική του στάση, κυριολεκτικά τον στοιχειώνουν. Θα πρέπει ,λοιπόν, ο κ. Περιφερειάρχης ν’ αναμένει σφοδρή αντίδραση των ενδιαφερομένων κατοίκων της περιοχής και άλλων οικολογικά ευαισθητοποιημένων πολιτών,μέσω των νομίμων οδών και της προστατευτικής για το περιβάλλον νομοθεσίας. 
«Αρκάδες Εσμέν» κ. Πέτρο...
Οι Αρκάδες, ως γνωστόν, απ’τα αρχαία χρόνια πολλές φορές έχουν αποδειχθεί πολλοί  σκληροί μαχητές...
Ο αγώνας τώρα μόλις άρχισε!

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Σιδηροδρομικό Mουσείο θα δημιουργηθεί στον παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Πελοποννήσου

Σιδηροδρομικό μουσείο θα δημιουργηθεί στον παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Πελοποννήσου

Στην αποκατάσταση και επανάχρηση του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών- Πελοποννήσου, προκειμένου να στεγάσει σιδηροδρομικό μουσείο, θα προχωρήσει ο ΟΣΕ.

Το περίτεχνο κτίριο, που παραμένει κλειστό εδώ και εννιά χρόνια, έχει χαρακτηριστεί έργο τέχνης το 1985, καθώς αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα σιδηροδρομικής αρχιτεκτονικής στον ελλαδικό χώρο.
Πρόκειται για διώροφο κεντρικό κτίριο εκατέρωθεν του οποίου εκτείνονται δύο ισόγειες πτέρυγες, που καταλήγουν σε δύο ισόγεια κτίρια. Το κτίριο συνδυάζει τις αρχές του νεοκλασικισμού, υιοθετώντας και πλήθος στοιχείων αρ νουβό. Στην πίσω πλευρά του κτιρίου βρίσκεται η επιμήκης αποβάθρα.
Ο αρχικός πυρήνας του κτιρίου του Σιδηροδρομικού Σταθμού χτίστηκε κατά την περίοδο 1884-1889, βάσει σχεδίων ομάδας Γάλλων μηχανικών. Την τελική του μορφή ωστόσο έλαβε μεταξύ των ετών 1912-1913, σε σχέδια του Ερνέστου Τσίλερ, οπότε και προστέθηκαν οι χαρακτηριστικοί τρούλοι στη θέση των στεγών.
Στο κτίριο αυτό ο χρόνος φαίνεται σαν να έχει σταματήσει, καθώς υπάρχουν ακόμα αναλλοίωτα τα διακοσμητικά στοιχεία του 19ου αιώνα, όπως το ξύλινο ρολόι, τα φωτιστικά σώματα γκαζιού, το ξύλινο κουβούκλιο των εισιτηρίων, τα μαρμάρινα τζάκια. Την ατμόσφαιρα αυτή επιδιώκει να διατηρήσει η θυγατρική του ΟΣΕ εταιρεία «ΓΑΙΑ ΟΣΕ», γι' αυτό και προχωρά στην αποκατάσταση των (λίγων) φθορών του κτιρίου και στη δημιουργία σιδηροδρομικού μουσείου.
Στο διατηρητέο κτίριο θα λειτουργούν εκθεσιακός χώρος, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, πωλητήριο και χώροι βοηθητικών χρήσεων. Επίσης, σχεδιάζεται η κατασκευή νέου στεγάστρου μέχρι την οδό Κωνσταντινουπόλεως ως συνέχεια του στεγάστρου του διατηρητέου κτιρίου. Το στέγαστρο θα εκτείνεται επάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές, όπου θα αναπτυχθεί μέρος του εκθεσιακού χώρου, με βαγόνια και μηχανές επάνω στις ράγες.
Το θέμα συζητήθηκε στη χτεσινή συνεδρίαση του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων. Τα μέλη του γνωμοδότησαν ομόφωνα υπέρ της έγκρισης αποκατάστασης του διατηρητέου κτιρίου και υπέρ της προσθήκης του στεγάστρου, με την παρατήρηση ωστόσο να διερευνηθεί η δυνατότητα οπτικής αποκόλλησης του νέου στεγάστρου από το παλιό, μέσα από την κατασκευή διαφανούς ζώνης, ώστε να είναι διακριτές οι δύο ενότητες.

Πηγή: ΑΜΠΕ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΕΑ

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Σαν ψέμα...Ο Γ. Σουρής το έγραψε τον 19ο αιώνα…την πρωταπριλιά του 1913!

Καλημέρα  Ευχή για ένα μήνα εύκολο.


Σαν ψέμα...Ο Γ. Σουρής το έγραψε 
τον 19ο αιώνα…την πρωταπριλιά του 1913!

Ποιος είδε κράτος λιγοστό
σ’ όλη τη γη μοναδικό,
διακόσια να ξοδεύει
και πενήντα να μαζεύει;

Να τρέφει όλους τους αργούς,
να ‘χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα;

Να ‘χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε;

                                                 Γ. Σουρής


Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Στο "Αρκαδικό Βήμα" αφιέρωμα στην Καρύταινα


...και στο υπό ίδρυση "Μουσείο Ιστορίας του Εθνικοαπελευθερωτικού Αγώνα του 1821" "Θεόδωρος Κολοκοτρώνης" στην ιστορική Καρύταινα"

Κυκλοφόρησε το νέο φύλλο της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" με αφιέρωμα στην Καρύταινα και στο υπό ίδρυση "Μουσείο Ιστορίας του Εθνικοαπελευθερωτικού Αγώνα του 1821" "Θεόδωρος Κολοκοτρώνης" στην ιστορική Καρύταινα" δείτε και στο: www.arkadiko.blogspot.gr


Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

ΑΝΤΩΝΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ Η ηθοποιός που διεκδικεί... ρόλο στον Δήμο Τρίπολης

Θέλει να γίνει δήμαρχος, όχι για να σηκώσει μόνη της το βάρος της επίλυσης των προβλημάτων, αλλά για να βάλει και τους συμπολίτες της στο «παιχνίδι» του δήμου.
Η ηθοποιός που διεκδικεί... ρόλο στον Δήμο Τρίπολης

Τάδε έφη η υποψήφια δήμαρχος της Τρίπολης με τον ΣΥΡΙΖΑ Αντωνία Γιαννούλη, η όμορφη ηθοποιός, που πολλά χρόνια πριν, τη δεκαετία του '90, ερμήνευσε ρόλους σε δύο από τις μακροβιότερες τηλεοπτικές σειρές («Λάμψη», «Καλημέρα ζωή») του Νίκου Φώσκολου. Σήμερα είναι πλέον έτοιμη να παλέψει για την καρέκλα του δημάρχου της γενέτειράς της.

«Θέλω μια τοπική αυτοδιοίκηση που θα αντιπαρέλθει τη λογική των πολιτών ότι αναθέτουν διά της ψήφου τους σε άλλους να λύσουν τα προβλήματα και θα φέρει στο προσκήνιο την ενεργή συμμετοχή των πολιτών, να ενημερώνονται και να συναποφασίζουν για την αυτοδιοίκησή τους», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» η Συριζαία με τα κατάμαυρα μαλλιά, που μιλάει Αγγλικά, Ιταλικά και Ισπανικά, έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης «Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν», ενώ είναι και διδάκτωρ Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται στην πολιτική σκηνή, αφού στις εθνικές εκλογές του 2012 ήταν υποψήφια βουλευτής Αρκαδίας με τον ΣΥΡΙΖΑ και ήρθε δεύτερη σε σταυρούς προτίμησης. Τώρα, όπως η ίδια λέει, είναι σίγουρη για την πρωτιά.

Η Αντωνία Γιαννούλη ερμήνευσε ρόλους σε δύο από τις μακροβιότερες τηλεοπτικές σειρές, τη «Λάμψη» και το «Καλημέρα ζωή» του Νίκου Φώσκολου.
Η Αντωνία Γιαννούλη ερμήνευσε ρόλους σε δύο από τις μακροβιότερες τηλεοπτικές σειρές, τη «Λάμψη» και το «Καλημέρα ζωή» του Νίκου Φώσκολου.
Γέννημα-θρέμμα της Τρίπολης, δεν έφυγε σχεδόν ποτέ από την πόλη της, αν και έκανε καριέρα στην Αθήνα.
«Ποια είναι η πρόκληση της Τρίπολης;», τη ρωτήσαμε. «Δυστυχώς, η δυσμενής οικονομική πραγματικότητα που διαμορφώνεται σε ελληνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο δεν έκανε διακρίσεις για μας. Η περιοχή μας δεν αποτελεί εξαίρεση της γενικότερης κοινωνικο-οικονομικής κατάστασης.
Ρήξη με άρρωστες πρακτικές
Μιλάμε και εδώ για συνθήκες κοινωνικού αποκλεισμού, για δημότες άνεργους, εγκαταλελειμμένους, με προβλήματα υγείας, για ηλικιωμένους μόνους ή λιγότερο μόνους, για μονογονεϊκές οικογένειες, εργαζόμενες μητέρες, για ανθρώπους της διπλανής πόρτας που δεν μπορούν να καλύψουν επαρκώς τις καθημερινές τους ανάγκες. Για αυτούς τους λόγους το ζητούμενο είναι μια τοπική αυτοδιοίκηση που θα έρθει σε ευθεία ρήξη με τις άρρωστες πρακτικές του παρελθόντος».
Η Αντωνία είναι μια δυναμική γυναίκα που λέει «όχι» στον γάμο, αλλά «ναι» στην οικογένεια.
« H άγαμη και άτεκνη..., υπέρ του θεσμού της οικογένειας και της συντροφικότητας, αλλά όχι του γάμου... Εύχομαι να αποκτήσω γρήγορα ένα παιδάκι, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτοσκοπός...», εξηγεί.
Τι σχέση έχει το σανίδι με την πολιτική;
Και η τέχνη και η πολιτική είναι πυρηνικά ζητήματα στη ζωή των κοινωνιών. Ομως ούτε το ένα ούτε το άλλο αποτελούν αυταξία. Αξία τους δίνει ο τρόπος που ασκούνται και ο στόχος που υπηρετούν. Η κατεύθυνση και ο προσανατολισμός τους. Υπάρχει πολιτική που εξυπηρετεί την κοινωνία, υπάρχει όμως και αυτή που εξυπηρετεί αντικοινωνικά συμφέροντα. Υπάρχει η τέχνη με υπερρεαλιστικό χαρακτήρα, που βοηθά να αλλάξουμε την υποκειμενική μας αντίληψη για τον κόσμο και να κοινωνικοποιήσουμε το συναίσθημα, υπάρχει όμως και η μαζική κουλτούρα που απλώς εκτονώνει, εφησυχάζει, αποπροσανατολίζει. Δική μου φιλοδοξία είναι να υπηρετώ και την τέχνη και την πολιτική με ειλικρινή και άρτιο τρόπο.
Η υποψήφια δήμαρχος Τρίπολης έχει αγάπη για την πολιτική και... έρωτα για την ηθοποιία: «Η ηθοποιία είναι τέχνη και στη δική μου περίπτωση είναι και το επάγγελμά μου. Μιλάμε δηλαδή για δύο καθοριστικούς άξονες της προσωπικότητάς μου, της ψυχολογικής και κοινωνικής μου υπόστασης. Αν θεωρήσουμε, λοιπόν, την ηθοποιία ως κύκλο, μάλλον θα πρέπει να τον χαρακτηρίσουμε Ηρακλείτειο. Δεν κλείνει ποτέ. Συνεχώς και αενάως επαναλαμβάνεται, γιατί απλώς αυτό είναι η ουσία, αυτό είμαι εγώ».
Ο ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
Οι συμπολίτες μού μεταδίδουν αισιοδοξία, κουράγιο και ελπίδα
Τι σας λένε οι Τριπολιτσιώτες και η οικογένειά σας γι' αυτή την απόφαση διεκδίκησης της δημαρχίας;
Η οικογένειά μου κάνει αυτό που έκανε πάντα. Στηρίζει όσο μπορεί τις επιλογές των μελών της. Το ευχάριστο όμως είναι ότι και οι συμπατριώτες μου έχουν δεχτεί αυτή την υποψηφιότητα θετικά. Στην προσέγγισή τους μού μεταδίδουν αισιοδοξία και δίνουν κουράγιο και ελπίδα σ' έναν καινούργιο σ' αυτόν τον χώρο άνθρωπο που θέλει να προσφέρει στον δήμο του. Θέλω να φέρουμε το καινούργιο. Να εκφράσουμε την ανάγκη της κοινωνίας για αλλαγή πλεύσης κι ελπίζουμε ότι θα πείσουμε και ο αγώνας μας θα φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Ως «Μαντινειακή Συμπολιτεία», καλούμε τους συμπολίτες μας να υπερψηφίσουν τον συνδυασμό μας, να συστρατευθούν σε ένα πλατύ ενωτικό μέτωπο, σε έναν κοινό αγώνα απέναντι στα προβλήματα και όχι σε έναν αγώνα στη βάση των κομματικών επιλογών του καθενός μας.
Η δουλειά μας χαρακτηρίζεται από αισιοδοξία και σιγουριά που απορρέει από το δίκιο των θέσεών μας, αλλά κυρίως από την αυτοπεποίθηση που μας δίνει το ρεαλιστικό και πειστικό πρόγραμμά μας. Αυτό το πρόγραμμα, αυτές οι θέσεις, γίνονται συνεχώς αντικείμενο ουσιαστικής συζήτησης και προβληματισμού, τόσο για μας τους ίδιους όσο κυρίως από τους συμπολίτες μας, η συσσωρευμένη εμπειρία των οποίων, πέρα από μικροκομματισμούς και μικροσυμφέροντα, θα είναι πολύτιμος αρωγός στον τελικό σχεδιασμό του όλου προγράμματος.
ΒΙΒΙΑΝ ΜΠΕΝΕΚΟΥ

* εφημερίδα ΕΘΝΟΣ -