____________________________________________________________________________________________________________________
............................................................... *ειδήσεις * νέα * ρεπορτάζ *έρευνα σύγχρονων κοινωνικοπολιτικών ζητημάτων *
___________________________________________________________________________________________________________________

Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Αλέξανδρος Παπαναστασίου 1876 – 1936

   ΑΡΚΑΔΙΚΑ ΠΟΡΤΡΕΤΑ    

Αρκάς νομικός και κοινωνιολόγος, από τις σημαντικότερες πολιτικές προσωπικότητες της νεώτερης Ελλάδας. Διετέλεσε δύο φορές πρωθυπουργός (1924 και 1932) και θεωρείται από τους πρωτεργάτες της σοσιαλδημοκρατίας στη χώρα μας.
Ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου γεννήθηκε στις 8 Ιουλίου 1876 στην Τρίπολη. Ήταν γιος του εκπαιδευτικού και πολιτικού Παναγιώτη Παπαναστασίου από το Λεβίδι Αρκαδίας και της Μαριγώς Ρογάρη - Αποστολοπούλου. Σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, απ’ όπου ανακηρύχθηκε διδάκτωρ το 1899. Συνέχισε τις σπουδές του στα πανεπιστήμια Χαϊδελβέργης, Βερολίνου, Λονδίνου και Παρισίων (1901-1907), στην κοινωνιολογία, στη φιλοσοφία και τα οικονομικά. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Γερμανία επηρεάστηκε από τις σοσιαλιστικές και συνεργατικές ιδέες.
Το 1907 επέστρεψε στην Αθήνα και άρχισε να πολιτεύεται, αναπτύσσοντας πολύ προοδευτικές ιδέες για την εποχή του. Το 1908 ίδρυσε την Κοινωνιολογική Εταιρεία, μαζί τους ιδεολογικούς και πολιτικούς του φίλους από το Βερολίνο, Κωνσταντίνο Τριανταφυλλόπουλο, Θρασύβουλο Πετμεζά, Θαλή Κουτούπη, Αλέξανδρο Δελμούζο, Παναγιώτη Αραβαντινό και Αλέξανδρο Μυλωνά. Σκοπός του σωματείου ήταν, μεταξύ άλλων, η αναγνώριση της πολιτικής αρχής ότι θα πρέπει να εξασφαλιστούν σε όλους εξίσου ευνοϊκές συνθήκες για την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους. «Προς επίτευξιν του σκοπού τούτου, ο οποίος δεν είναι δυνατόν να πληρωθή τελείως, αν μην καταστώσι κοινά τα μέσα παραγωγής και ρυθμισθή η διανομή του πλούτου αναλόγως των αναγκών εκάστου, πρέπει να μεταβάλλεται βαθμιαίως ο οικονομικός και πολιτειακός οργανισμός κατά το εκάστοτε δυνατόν μέτρον, αδιαφόρως προς την εκ τούτου βλάβην των ατομικών συμφερόντων ορισμένων προσώπων ή τάξεων» αναφέρεται στο καταστατικό της εταιρείας. Η εταιρεία εξέδιδε το επιστημονικό περιοδικό Επιθεώρησις των Κοινωνικών και Νομικών Επιστημών, που είχε σημαντική απήχηση στον πνευματικό και πολιτικό κόσμο της χώρας. Μεταξύ των συνδρομητών του περιοδικού ήταν και ο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο οποίος εντυπωσιάστηκε από τα άρθρα του νέου τότε επιστήμονα και πολιτικού.
Ο Αλέξανδρος Παπαναστασιου και ο Ελευθέριος Βενιζέλος

Το 1909 ο Παπαναστασίου υποστήριξε το κίνημα του Στρατιωτικού Συνδέσμου στου Γουδή (15 Αυγούστου) και υπέβαλλε υπόμνημα προς τον αρχηγό του συνταγματάρχη Νικόλαο Ζορμπά με τίτλο «Τι πρέπει να γίνη». Την επόμενη χρονιά τα μέλη της Κοινωνιολογικής Εταιρείας ίδρυσαν πολιτικό φορέα με την επωνυμία Λαϊκόν Κόμμα, με μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα σοσιαλιστικής απόχρωσης. Ο Παπαναστασίου εξελέγη βουλευτής Αρκαδίας στις εκλογές του Αυγούστου και Νοεμβρίου 1910 και ανέπτυξε σημαντική δράση στη Βουλή, υποστηρίζοντας την απαλλοτρίωση των τσιφλικιών της Θεσσαλίας και την απόδοσή τους στους ακτήμονες και τους μικροκαλλιεργητές. Ως προς το γλωσσικό ζήτημα υποστήριζε με ιδιαίτερη θέρμη την καθιέρωση της δημοτικής.
Με την έκρηξη του Α' Βαλκανικού Πολέμου στρατεύτηκε ως εθελοντής και τιμήθηκε με μετάλλια για την πολεμική του δράση. Στις εκλογές της 31ης Μαΐου 1915 το Λαϊκό Κόμμα εντάχθηκε στο Κόμμα των Φιλελευθέρων του Ελευθερίου Βενιζέλου, αποτελώντας την αριστερή του πτέρυγα. Ακολούθησε τον Ελευθέριο Βενιζέλο στο κίνημα της Εθνικής Αμύνης (Εθνικός Διχασμός) και τον Μάρτιο του 1917 με την ανάληψη της εξουσίας από τον κρητικό πολιτικό, διορίσθηκε κυβερνητικός αντιπρόσωπος στα Ιόνια Νησιά. Τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου ανέλαβε το Υπουργείο Συγκοινωνίας έως τον Νοέμβριο του 1920, ενώ διατέλεσε ταυτόχρονα προσωρινός Υπουργός Περιθάλψεως και Εσωτερικών.

Κατά την παραμονή του στο Υπουργείο Συγκοινωνίας έβαλε τις βάσεις για την αναδιοργάνωση των μέσων μαζικής μεταφοράς, των ταχυδρομείων και των τηλεφώνων. Εκπόνησε θεμελιώδη νομοθετήματα για τον οικοδομικό κανονισμό των πόλεων και το εθνικό κτηματολόγιο, ενώ συγκρότησε επιτροπή μελέτης του ρυθμιστικού σχεδίου της Αθήνας, με επικεφαλής τους αρχιτέκτονες Εμπράρ και Καλλιγά. Την ίδια περίοδο σχεδιάστηκε η μεγάλη παραλιακή αρτηρία Αθηνών-Σουνίου, που υλοποιήθηκε μισό αιώνα αργότερα από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή. Μετά τη μεγάλη πυρκαϊά της Θεσσαλονίκης (5 Αυγούστου 1917) συνέστησε τη Διεθνή Επιτροπή Ανοικοδομήσεως Θεσσαλονίκης, η οποία συνέταξε το νέο πολεοδομικό κανονισμό της πόλης. Ακόμη, αναδιοργάνωσε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το οποίο έγινε αυτοτελές πανεπιστημιακό ίδρυμα και ίδρυσε τρεις νέες σχολές, Αρχιτεκτόνων, Χημικών και Τοπογράφων Μηχανικών. «Παπανάσταση» ονόμασαν οι τότε καθηγητές του ΕΜΠ τις μεταρρυθμίσεις του.
Μετά την εκλογική αποτυχία του Βενιζέλου την 1η Νοεμβρίου 1922, μεσούσης της Μικρασιατικής Εκστρατείας, έγινε δεινός επικριτής της βασιλείας. Τον Φεβρουάριο του 1922, μαζί με άλλους ομοϊδεάτες του, υπέγραψε το Δημοκρατικό Μανιφέστο, με το οποίο καλούσε τον βασιλιά Κωνσταντίνο να παραιτηθεί προς χάρη των συμφερόντων του έθνους. Συνελήφθη και καταδικάστηκε σε τριετή φυλάκιση για εξύβριση του βασιλιά και εσχάτη προδοσία. Κλείστηκε στις φυλακές της Αίγινας και απελευθερώθηκε μετά τρίμηνο από την Επαναστατική Επιτροπή του Νικόλαου Πλαστήρα, που ανέλαβε τις τύχες της Ελλάδας στις 11 Σεπτεμβρίου 1922, αμέσως μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή.
Είχαν ωριμάσει οι συνθήκες για να θέσει ο Παπαναστασίου θέμα κατάργησης της βασιλείας και άμεσης κήρυξης της αβασίλευτης δημοκρατίας. Στις εκλογές της 16ης Δεκεμβρίου 1923 κατήλθε ως επικεφαλής της Δημοκρατικής Ένωσης (μετεξέλιξη του Λαϊκού Κόμματος), με σημαία την αβασίλευτη δημοκρατία και προοδευτικό μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα. Το κόμμα του εξέλεξε 70 βουλευτές, σε μια εκλογική αναμέτρηση που απείχε η αντιβενιζελική παράταξη.
Η κυβέρνηση Παπαναστασίου (1924)
Μετά τις βραχύβιες κυβερνήσεις Βενιζέλου και Καφαντάρη, ο Παπαναστασίου ανέλαβε την πρωθυπουργία της χώρας στις 12 Μαρτίου 1924 και ανήμερα της εθνικής επετείου (25 Μαρτίου 1924) κήρυξε με ψήφισμα της Βουλής έκπτωτη τη δυναστεία των Γκλίξμπουργκ και την εγκαθίδρυση δημοκρατίας, που επικυρώθηκε με το δημοψήφισμα της 13ης Απριλίου 1924. Έπειτα από σύντομη παραμονή στην πρωθυπουργία, ο Παπαναστασίου παραιτήθηκε στις 25 Ιουλίου 1924, όταν η κυβέρνησή του καταψηφίστηκε στη Βουλή. Κατά τη διάρκεια της σύντομης πρωθυπουργίας του ιδρύθηκε το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του στρατηγού Πάγκαλου φυλακίστηκε στη Σαντορίνη (Φεβρουάριος - Απρίλιος 1926) και στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου του ίδιου έτους εξελέγη βουλευτής Μαντινείας, ενώ το κόμμα του έλαβε το 6,47% των ψήφων, εκλέγοντας  συνολικά 17 βουλευτές. Στις κυβερνήσεις του Θρασύβουλου Ζαΐμη ανέλαβε το Υπουργείο Γεωργίας, το οποίο διατήρησε μέχρι την παραίτησή του τον Φεβρουάριο του 1928. Κατά τη διάρκεια της θητείας του έλαβε μέτρα για την αποκατάσταση των ακτημόνων και των προσφύγων και την οργάνωση των αγροτών σε συνεταιρισμούς. Το πιο σημαντικό έργο του υπήρξε η ίδρυση της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος, παρά την αντίδραση του πολιτικού κόσμου και της Εθνικής Τράπεζας. Ο ίδιος πίστευε ότι μια αγροτική τράπεζα θα εξυπηρετούσε αποτελεσματικότερα τα συμφέροντα των αγροτών.
Στις εκλογές της 19ης Αυγούστου 1928 το κόμμα του συνέπραξε με τους Φιλελευθέρους του Βενιζέλου και εξέλεξε 20 βουλευτές. Στις 26 Μαΐου 1932 ανέλαβε για δεύτερη φορά την πρωθυπουργία, με την υποστήριξη των Φιλελευθέρων, αλλά ανετράπη λίγες μέρες αργότερα (5 Ιουνίου 1932), όταν ο Βενιζέλος αντιτάχθηκε στην ψήφιση του νομοσχεδίου για τις κοινωνικές ασφαλίσεις.
Τον Ιανουάριο του 1933 συνεργάστηκε εκ νέου με τον Ελευθέριο Βενιζέλο ως Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Γεωργίας, ενώ τον Μάιο του ίδιου χρόνου εξελέγη αριστίνδην γερουσιαστής. Στις μαζικές διώξεις που ακολούθησαν την αιματηρή καταστολή του βενιζελικού κινήματος της 6ης Μαρτίου 1933, ο Παπαναστασίου συνελήφθη αν και ήταν αντίθετος, επιμένοντας στη συνδιαλλαγή μεταξύ των δύο παρατάξεων. Παραπέμφθηκε σε έκτακτο στρατοδικείο αλλά αθωώθηκε. Τον Οκτώβριο του 1935 εκτοπίσθηκε στη Μύκονο, απ’ όπου αφέθηκε ελεύθερος μετά το δημοψήφισμα για την επάνοδο της βασιλείας στην Ελλάδα (3 Νοεμβρίου 1935).
Στις εκλογές της 26ης Ιανουαρίου 1936 εξελέγη βουλευτής Μαντινείας και στις 25 Απριλίου αρνήθηκε την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση του Ιωάννη Μεταξά, που σχηματίστηκε με την ανοχή των δύο μεγάλων κομμάτων. Μετά την επιβολή της μεταξικής δικτατορίας της 4ης Αυγούστου, ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου τέθηκε σε κατ' οίκον περιορισμό. Πέθανε στις 17 Νοεμβρίου1936 από ανακοπή καρδίας στο σπίτι του στην Εκάλη.
Ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου υπήρξε ένας καινοτόμος πολιτικός, με πρωτοποριακές ιδέες για την εποχή του. Ήταν υπέρμαχος του πολιτικού γάμου, της γυναικείας ψήφου, της προστασίας της μητρότητας και των εξώγαμων τέκνων, της δημιουργίας των κοινωνικών ασφαλίσεων, της κατάργησης της θανατικής ποινής, του διαχωρισμού της εκκλησίας από το κράτος, της συνταγματικής κατοχύρωσης του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης, της συνδικαλιστικής οργάνωσης και της απλής αναλογικής ως πάγιου εκλογικού συστήματος. Στα θέματα της εξωτερικής πολιτικής ήταν βαθύτατα ειρηνιστής και ευρωπαϊστής. Πίστευε στην ένωση των ευρωπαϊκών χωρών σε μια «Πανευρώπη» και υποστήριξε τη συναδέλφωση των βαλκανικών λαών, μέσα από τη δημιουργία μιας βαλκανικής συνομοσπονδίας.
Στο ιδεολογικό και πολιτικό επίπεδο, ο Παπαναστασίου ήταν λάτρης της δημοκρατικής αρχής σε όλες τις βαθμίδες της πολιτειακής και κοινωνικής οργάνωσης και του δημοκρατικού σοσιαλισμού, ο οποίος με το μεταρρυθμιστικό έργο του θα μπορούσε να αποτρέψει τα εκφυλιστικά φαινόμενα της δικτατορίας, είτε της αστικής τάξης, είτε του προλεταριάτου, διαφοροποιούμενος έτσι απόλυτα από τις μεθόδους και τη στρατηγική των τότε κομμουνιστικών κομμάτων.
Τον χαρακτήρα και την προσφορά του Αλέξανδρου Παπαναστασίου συνόψισε ο Γεώργιος Παπανδρέου: «Ο Ελευθέριος Βενιζέλος επραγματοποίησεν εις την Ελλάδα το έθνος και το κράτος. Ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου εισήγαγεν εις αυτήν τον πνευματικόν και τον κοινωνικόν χαρακτήρα. Αποτέλεσε εγκαλλώπισμα του πολιτικού κόσμου της Ελλάδος. Ενάρετος όσον ουδείς. Με ευψυχίαν όσον ουδείς».

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

περί Υγείας online: Υπό κατάρρευση το Παναρκαδικό Νοσοκομείο! Στα όριά...

περί Υγείας online: Υπό κατάρρευση το Παναρκαδικό Νοσοκομείο! Στα όριά...:


Υπό … κατάρρευση βρίσκεται το Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης, όπως φάνηκε και από τη διαδήλωση των εργαζομένων, οι οποίοι υπογράμμισαν σε όλους τους τόνους ότι η νοσηλευτική μονάδα δουλεύει στον … αυτόματο! Μάλιστα, δεν παρέλειψαν να καταστήσουν σαφή την ανάγκη επαρκούς χρηματοδότησης, αλλά και προσλήψεων, καθώς το προσωπικό δεν επαρκεί. Φυσικά, το καλοκαίρι έρχεται να επιτείνει τα προβλήματα, καθώς οι εργαζόμενοι έχουν εξαντληθεί και οι ανάγκες πολλαπλασιάζονται.

Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Γιατί οι δανειστές θέλουν τον ΑΔΜΗΕ; Τη «ραχοκοκκαλιά» του του ηλεκτρικού συστήματος της χώρας,

Γιατί οι δανειστές θέλουν τον ΑΔΜΗΕ;

Το Δίκτυο Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία του ελληνικού κράτους, με σταθερή κερδοφορία. Το 2015 για παράδειγμα, τα προ φόρων έσοδα του ανήλθαν στα 61,9 εκατ. Ευρώ, αν και μειωμένα κατά 50% από το προηγούμενο έτος, παρά την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, είναι μια πλήρως ανεξάρτητη και αυτοχρηματοδοτούμενη εταιρία, δεν επιδοτείται ούτε από τη ΔΕΗ Α.Ε. ούτε από το Ελληνικό Δημόσιο και η λειτουργία του δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό.

Πρόκειται για τη «ραχοκοκκαλιά» του του ηλεκτρικού συστήματος της χώρας, με 221 Υποσταθμούς και Κέντρα Υψηλής Τάσης, 11 χιλιάδες χιλιόμετρα εναέριων γραμμών υψηλής τάσης και υπόγειων και υποβρύχιων καλωδίων υψηλής τάσης (150 και 400 χιλιάδων βολτ) που διασυνδέουν την ηπειρωτική Ελλάδα από την Θράκη έως την Πελοπόννησο και Εθνικά Κέντρα Ελέγχου Ενέργειας (ένα στον Άγιο Στέφανο Αττικής, ένα στη Θεσσαλονίκη και ένα στην Πτολεμαΐδα). 

Η εμπορική του αξία εκτιμάται στα 8 δισ. Ευρώ, ωστόσο αν λάβουμε υπόψιν τα όσα αναφέρονται το 2013-14 όταν η κυβερνήση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ προωθούσε την ιδιωτικοποίηση, το ελληνικό Δημόσιο είναι πιθανό να λάβει αντίτιμο περίπου 400 εκατ. για την πώληση.

http://www.thepressproject.gr/article/96485/Krufo-sxedio-polisis-tou-ADMIE-sto-neo-Mnimonio

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Συγχαρητήρια Δόξα Μεγαλόπολης!


 ΑΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ (ΔΣ)



Συγχαρητήρια Δόξα Μεγαλόπολης!
Το Δ.Σ. της ΑΕΚ Τρίπολης συγχαίρει θερμά το ποδοσφαιρικό σωματείο της Δόξας Μεγαλόπολης για την περήφανη άνοδο στη Football League 2 (Γ’ Εθνική Κατηγορία). Η διάκριση της Δόξας Μεγαλόπολης τιμά την Αρκαδία και το ποδόσφαιρό της.
Ευχόμαστε στους αθλητές, στο τεχνικό επιτελείο και στους παράγοντες της Δόξας να έχουν υγεία και δύναμη.

Με εκτίμηση,

Το ΔΣ ΑΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Ο Όμηρος μας εξηγεί πως δεν θα αρρωσταίνουμε ΠΟΤΕ


Ο Όμηρος μας εξηγεί πως δεν θα αρρωσταίνουμε ΠΟΤΕ…
40[4]= Αλγεα* .-[ αλγεα = τα βάσανα -οι στενοχώριες]
40[4]= α γέλα *.-[ α = επιφώνημα θαυμασμού-λύπης / Ω τα βάσανα τις στενοχώριες να περιγελάς ]
Τι καλύτερο αγχολυτικό από το γέλιο;;; Ειδικά όταν είσαι αγχωμένος;;;
Ο Όμηρος μας εξηγεί πως δεν υπάρχει τίποτα τόσο σοβαρό στην απλή ζωή μας, ώστε να στενοχωριόμαστε. Αυτή είναι η αλήθεια.
Δες την μεγάλη εικόνα της ύπαρξης σου και θα καταλάβεις.
Η άλλη εικόνα των καθημερινών αναγκών σου, που δημιουργούνται από τις αισθήσεις σου και τις απαιτήσεις του ΕΓΩ, μέσα σε μια άκρως καταναλωτική, βάρβαρη και υποκριτική κοινωνία, είναι λανθασμένη.
Ζήσε απλά, τίμια και σοφά και θα έχεις μια ζωή ευτυχισμένη χωρίς αρρώστιες και βάσανα κάθε είδους και μην ξεχνάς να περιγελάς τα Γήινα.
Υπάρχει μηχανισμός αυτό-θεραπείας για τον άνθρωπο;;;
Η απάντηση είναι ναι υπάρχει!!!
Πως λέγεται ;
Τον έχουμε ονομάσει ανοσοποιητικό σύστημα !!!
Ο αριστερός καθημερινός εγκέφαλος σου, αποδεδειγμένα με πειράματα, αγνοεί την ύπαρξη του άλλου του εαυτού [δεξιός εγκεφαλικός λοβός] και των ικανοτήτων του. Οι περισσότεροι άνθρωποι αγνοούν την ύπαρξη του υπέρτερου τους εαυτού.
Παρά τις σαφείς ενδείξεις-αποδείξεις πως κάτι συμβαίνει μέσα στο σώμα τους και το κρανίο τους, που οι ίδιοι δεν έχουν κανένα λόγο, καμία συμμετοχή.
Έτσι, ενώ καταλαβαίνουν πως πολύπλοκες διεργασίες λαμβάνουν χώρα στο σώμα τους , εγκέφαλο τους, 24 ώρες το 24ωρο, αρνούνται να κάνουν την παραμικρή νοητική προσπάθεια να ψάξουν σε βάθος ποιος είναι υπεύθυνος για όλα αυτά.
Απλά το διογκωμένο ΕΓΩ μας απαγορεύει να δούμε με καθαρό μυαλό την αδιαπραγμάτευτη και θλιβερή αλήθεια πως σε αυτή την κατάσταση δεν είμαστε τίποτα άλλο παρα αναλώσιμο βιολογικό υλικό.
Διαχρονικά έχει αποδειχτεί, στον καθένα από εμάς, η ύπαρξη ενός παράγοντα στον ανθρώπινο οργανισμό ικανού για το χειρότερο και το καλλίτερο.Του δώσαμε διάφορα ονόματα όπως ασυνείδητο-υποσυνείδητο-πίστη-θέληση-θεό κ.α.π.
Οι γιατροί μας το ονόμασαν ανοσοποιητικό σύστημα και αρνούνται πεισματικά να ανοίξουν την επόμενη πόρτα που οδηγεί στην αλήθεια και την σωτηρία μας.
Ο παράγοντας αυτος, ασχέτου ονόματος, είναι υπεύθυνος και για το φαινόμενο της αυτό-θεραπείας, αυτό-ίασης, αυθυποβολής, όπως και για το φαινόμενο με το όνομα placebo effect.
Ο Όμηρος μας αποκαλύπτει μέσα από την Οδύσσεια πως ο παράγοντας αυτος δεν είναι άλλος από την Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα [ ασυνείδητο] που κάτοικο-εδρεύει στα εγκεφαλικά μας κύτταρα του δεξιού λοβού.
Το ασυνείδητο μας δίνει την όποια εντολή για καλό, η για κακό. Το ανοσοποιητικό σύστημα απλά εκτελεί.
Οι άνθρωποι και πολύ περισσότερο οι γιατροί των ανθρώπων σήμερα αρνούνται να προχωρήσουν την σκέψη τους ένα βήμα μπροστά και να δεχτούν πως το ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο ανίχνευσαν μέσα στον ανθρώπινο οργανισμό, δέχεται εντολές από τον μηχανισμό που έχει την συνολική ευθύνη της ομαλής, η όχι λειτουργίας του κλειστού συστήματος που λέγεται ανθρώπινος οργανισμός.
Όταν αυτό γίνει κατανοητό από τους επιστήμονες μας θα έχουμε κάνει το επόμενο βήμα στην εξελικτική μας πορεία για την αθανασία.
Όταν δηλαδή δώσουμε «σάρκα και οστά» σε αυτό που είναι μέσα μας και καθορίζει την ζωή και τον θάνατο μας. Και από την ονομασία [ασυνείδητο] του δώσουμε αυτή που πραγματικά του αρμόζει π.χ. [Απολλώνιο φως ].
Ρώτησα κάποτε ένα γιατρό.
Ποιος δίνει γιατρέ την μικρό – εντολή σε μοριακό επίπεδο στο [χ] ιό να μου επιτεθεί ;;;
Ποιος δίνει την εντολή στο ανοσοποιητικό μου σύστημα να αντιδράσει εναντίον του εισβολέα, η όχι ;;;
Και ποιοι μπορεί να είναι οι λόγοι για αυτήν την αντίδραση, η την άλλη;;;
Δεν πήρα ποτέ απάντηση και μάλλον κατάλαβε πως είχε να κάνει με κάποιο διαταραγμένο άτομο.
Ο παράγοντας που κάνει την διαφορά είναι ο τρόπος ζωής του καθενός από εμάς και του «ελεγκτή» μέσα μας . Ζεις απλά, σοφά, τίμια ,δεν αρρωσταίνεις ποτέ .Ζεις εγωκεντρικά, ανέντιμα και αλαζονικά , υβρίζοντας σε κάθε βήμα σου , εσύ και οι άμεσοι συγγενείς σου θα υποφέρεται.
Ο αναγραμματισμός του [θεράποντες] μας βοηθά να κατανοήσουμε που βρίσκεται και πως λέγεται.
820[10]=Θ ε ρ α π ο ν τ ε ς*.-[ακόλουθοι-υπηρέτες/αλληγορικα το ανθρώπινο γονιδιωμα ].-α109
820[10]=ερθ ‘[ω] α π ο ν τ ε ς*.-[οι «υπηρέτες» που κινούνται και ταυτοχρονα είναι αόρατοι].-α109
820[10]=’ρ’ επτά θεον σ’*.-[θεον =του θεω = τρέχω/επτά «υπηρέτες» τρέχουν για σένα].-α109
820[10]=προ θεά όντες *.-[μπροστά από την θεά υπάρχουν].-α109
820[10]=Θ’ερον σ’επτα*.-[έρωτα-αγάπη με τους επτά «υπηρέτες»/ επιθυμία για τους επτά «υπηρέτες»].-α109
820[10]=ρεον σ’επτα θ’*.-[ και οι επτά [7] «υπηρέτες» ρέουν σε εσένα].-α109
820[10]=νερό σ’ επτά θ’*.-[και οι επτά [7] «υπηρέτες» ρέουν εσένα με ιερή γνώση].-α109
Ο αριθμος [7] επτα διαχρονικά θεωρείται τυχερός αριθμός από πλήθος λαών-κοινωνιών του πλανήτη αρχαίων και νέων.
Είναι τόσο σημαντικός που οι δημιουργοί μας φρόντισαν να τον βάλλουν μέσα στην καθημερινότητα μας ως τον τυχερό αριθμό.
Έχουμε.
7 οι χημικές ενώσεις του γονιδιωματος αγγελιοφόρος.[ 6 αμινοξέα και ένα στοπ].
7 ημέρες της εβδομάδος [έξι ημέρες να εργάζεσαι και μια να ξεκουράζεσαι].
Ο θεός έφτιαξε τον κόσμο σε έξι [6] ημέρες και ξεκουράστηκε την εβδόμη.
7 οι χορδές της κιθάρας του Απόλλωνα θεού του φωτός.
7 οι Εσπερίδες
7 οι πύλες της Θήβας
7 τα χρώματα του Ουράνιου τόξου
Αποκάλυψη του Ιωάννη
7 εκκλησίες – 7 άστρα – 7 πνεύματα του θεού – 7 σφραγίδες – 7 σάλπιγγες – 7 κεραυνοί – 7 κεφάλια – 7 καταστροφές – 7 κύπελλα – 7 βασιλιάδες.
Ο Όμηρος μας εξηγεί πως όλες οι εντολές για την καλή, η κακή λειτουργία του οργανισμού μας πηγάζουν από τον πυρήνα των εγκεφαλικών μας κύτταρων του δεξιού λοβού. Εκεί παίρνονται όλες οι αποφάσεις που αφορούν κάθε ανθρώπινο οργανισμό .είτε για καλό , είτε για κακό ,με την έννοια πάντα που δίνουμε εμείς στις λέξεις.
Ο άυλος εαυτός μας ελέγχει το νου με τον οποίο επικοινωνεί όπως ο οδηγός το αυτοκίνητο, η όπως ο προγραμματιστής τον υπολογιστή.
Η πνευματική παρουσία του ανθρώπο, το φάντασμα μέσα στη μηχανή ,ασκεί μια υποψία υλικής επιρροής στον εγκέφαλο, τόση, ώστε να ενθαρρύνει ορισμένα νευρωνια να ενεργοποιηθούν και αλλα να παραμείνουν σιωπηλά.
Τα [20.000] γονίδια είναι υπεύθυνα για ότι μας συμβαίνει στην καθημερινότητα μας καλό, η κακό .Αυτος είναι ο λόγος για τον οποίο τοποθετηθήκαν στην βίο-νάνο-έλικα μας. Η πληροφορία δεν είναι γνώστη ακόμη στους επιστήμονες μας πολύ σύντομα όμως θέλω να πιστεύω πως θα γίνει.
Η Ιατρική επιστήμη μόλις έχει αρχίσει να κατανοεί τους τρόπους με τους οποίους ο νους επηρεάζει το σώμα.
Τι είναι αυτό, λοιπόν, που επηρεάζει αντίστοιχα τον θεό μέσα στο πυρήνα των κυττάρων μας να πάρει την [α], η [β] απόφαση για την υγεία μας ;;;
Ο Όμηρος αποδεικνύει πως είναι ο τρόπος που διαχειριζόμαστε το δώρο της ζωής, που μας χάρισε ο δημιουργός μας.
Η συμπεριφορά μας, δηλαδή, απέναντι στον ίδιο τον εαυτό μας και στους άλλους γύρω μας με τους όποιους αποτελούμε ενιαίο σύνολο .Και οι κάτοικοι του πλανήτη Ιθάκη 33 είμαστε ενιαίο σύνολο για τον γαλαξία.
Πολύ δε περισσότερο οι κάτοικοι του γεωγραφικού χώρου που ονομάζεται Ελλάδα, η ακόμη περισσότερο τα μέλη μιας οικογένειας.
Το δίλλημα, λοιπόν, για τον σημερινό άνθρωπο είναι αλαζονική, εγωιστική ζωή, με ανέσεις , χρήματα και κέρδη, με προδιαγεγραμμένο καταστροφικό παρόν και μέλλον, η ταπείνωση και παγκοσμία συνεχής έρευνα για την ανακάλυψη του γονιδίου της αθανασίας και την λύτρωση του πλανήτη;;;
Εσείς αποφασίζεται.
Μιλώντας για υγεία συχνά ακούμε για ασθένειες κληρονομικές . Ναι υπάρχουν και τέτοιες ασθένειες .Η λεπτομέρεια που μας ενδιαφέρει εδώ είναι ο λόγος που δεν εκδηλώνονται πάντα.
Τι έχει να πει ο Όμηρος για αυτό ;;;
Το σκεπτικό παραμένει το ίδιο. Οποίες ασθένειες και αν κληρονόμησες από τους προγόνους σου υπάρχουν μέσα στο γενετικό σου μόριο. Η ενεργοποίηση τους ,η όχι αποφασίζεται σε μοριακό επίπεδο από τον υπέρτατο εαυτό σου και έχει να κάνει με τον τρόπο ζωής που βιώνεις .
Ζώντας απλά, τίμια και σοφά, χωρίς ύβρεις,δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα απολύτως .Ότι και αν ήταν αυτό που οι πρόγονοι σου σε κληροδότησαν.
Αυτή είναι η αλήθεια των πραγμάτων.
Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε λοιπόν είναι προσοχή στην συμπεριφορά μας, ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ.
Ο Όμηρος μας εξηγεί επίσης πως οι πληροφορίες για την ανακάλυψη του γονιδίου της αθανασίας βρίσκονται ήδη στον Γενετικό μας Κώδικα, ο δε τρόπος πρόσληψης αυτών των πληροφοριών είναι και αυτός γνωστός, Ο.Δ. Πεδίο λαμπρό για όλους τους νέους [20 έως 40] ετών.
Βρίσκονται επίσης και στο Ομηρικό κείμενο .Αφού τα δυο, έχει ηδη αποδειχτεί, περιέχουν τις ίδιες πληροφορίες.
Η λύση είναι μια για απόλυτη υγεία ζήσε τη ζωή σου ΑΠΛΑ –ΤΙΜΙΑ-ΣΟΦΑ
Αντιληψη=1107[9]
Είναι η διαδικασία μέσω της οποίας επιλέγουμε, προσλαμβάνουμε ,οργανώνουμε και αναγνωρίζουμε τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος, ώστε να τα συνδέσουμε με νόημα και σημασία.
Όταν βλέπουμε ένα ανθισμένο δένδρο δεχόμαστε ηλεκτρομαγνητικά κύματα διαφόρων συχνοτήτων.
Είναι αυτά τα κύματα ορατά;;; όχι στο αριστερό καθημερινό μυαλό μας Αλλα ναι στο θεό μέσα μας .
Ότι αντιλαμβανόμαστε είναι συνέπεια της δομής και των διεργασιών του εγκεφάλου μας.
Της διττής μας υπόστασης.
Συναισθησια=1089[9]
Η αντίληψη μιας αίσθησης σε δυο [χρώμα –ζεστό, η ψυχρό]-[μυρωδιά-γλυκιά –πικρή –μεθυστική ]-[ήχος-οξύς-γλυκός]
Basil Lykiardopoulos
* Από το βιβλίο του Β. Ι. Λυκιαρδόπουλου
Ο κώδικας των Ελλήνων αθανάτων [2]
Θέμα από τον επίλογο

__________________
http://superfood.blogy.gr/post/190-o-omiros-mas-eksigei-pos-den-tha-arrostainoyme-pote

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Η Γενική Συνέλευση του Σωματείου «ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ»


Πραγματοποιήθηκε η 1η Γενική Συνέλευση του Σωματείου «ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ» στις 3 Απριλίου /2016, σε αίθουσα του ξενοδοχείου ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΑΛΛΑΣ, στην Αθήνα.
Πρόεδρος της Γ.Σ. εξελέγη ο δικηγόρος Σπ. Αποστολόπουλος και Γραμματέας ο Παν. Παγιώτας, πρόεδρος του Συλλόγου Ανθοχωριτών «Αγ. Γεώργιος».
Κατ’ αρχήν απηύθυνε χαιρετισμό ο πρόεδρος της προσωρινής Διοικ. Επιτροπής Αλ. Παντούλης.
Στη συνέχεια η προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή, δια του εκδότη της Εφημερίδας μας Κων. Φίλανδρου, προέβη σε ενημέρωση για τη σημερινή κατάσταση στο Αρχαίο Θέατρο, για τις εργασίες που ξεκίνησαν την 1η Απριλίου (βλ. 1η σελίδα) και  για την χορηγία της ΔΕΗ. Ακολούθως αναφέρθηκε στο βασικό σκοπό του Σωματείου, που είναι «η προστασία, διάσωση, διατήρηση και ανάδειξη του Αρχαίου Θεάτρου Μεγαλόπολης και η υποστήριξη ανάλογων προσπαθειών τρίτων, φυσικών ή νομικών προσώπων» καθώς στους ειδικότερους σκοπούς και στόχους, όπως αναφέρονται στο καταστατικό, και στα μέσα υλοποίησής των.


Πολλά από τα μέλη (Θ. Καλόμαλος, Ν. Τσιντής, Ν. Μπεργελές, Β. Κωσταρίδου, Χ. Παρνασάς, Χρ. Κυριακοπούλου, Ηλ. Σορολής, Απ. Παρπαΐρης, Μ. Παπούλιας, Π. Μαδούρος, Γ. Αποστολόπουλος, Μ. Πολυχρονόπουλος, Ιω. Μιχαλακόπουλος, Π. Παγιώτας, κ.ά.) τοποθετήθηκαν και κατέθεσαν ενδιαφέρουσες προτάσεις, τις οποίες θα εξετάσει το νέο Διοικ. Συμβούλιο.

Αποφασίστηκε να δοθεί δημοσιότητα στην ύπαρξη του Σωματείου, στην προσπάθεια εγγραφής νέων μελών, στην εξεύρεση πόρων, στην ενεργοποίηση των μελών με τη δημιουργία επιτροπών κ.λπ., στην ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας για το αρχαίο θέατρο, στην υποστήριξη του έργου της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αρκαδίας στο αρχαίο θέατρο Μεγαλόπολης, στη σύσταση επιστημονικής γνωμοδοτικής επιτροπής από Καθηγητές Πανεπιστημίου - μέλη του Σωματείου, στην διοργάνωση εκδήλωσης (επιστημονική ημερίδα, κ.λπ.) στη Μεγαλόπολη το καλοκαίρι, τη δημιουργία ιστοσελίδας, κ.λπ.
Ειδική αναφορά έγινε στον στόχο - όραμα των ιδρυτικών μελών, την επανασύσταση του «Φεστιβάλ Μεγαλοπόλεως», το οποίο ως πολιτιστικό προϊόν της Περιφέρειας Πελοποννήσου μπορεί να αποτελέσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της Μεγαλόπολης στη μεταλιγνιτική εποχή. (Για το «Φεστιβάλ Μεγαλοπόλεως» το νέο Δ.Σ. θα παρουσιάσει σχετική πρόταση προσεχώς).
Ακολούθησε η εκλογή των οργάνων Διοίκησης. Για το Διοικ. Συμβούλιο εξελέγησαν (αλφαβητικά): Χαρ. Αθανασόπουλος, Αθ. Αναστόπουλος, Άννα Βυτινάρου, Φωτ. Μπουκιάς, Αλ. Παντούλης, Στ. Ταγκλής και Κ. Φίλανδρος. Αναπληρωματικοί: Δημ. Γιαννόπουλος και Παν. Παγιώτας. Εξελ. Επιτροπή: Ιω. Μιχαλακόπουλος, Τ. Παπαευθυμίου, Χαρ. Παρνασάς,
Καλούνται όσοι ενδιαφέρονται για το Αρχαίο Θέατρο Μεγαλόπολης, να γίνουν μέλη του Σωματείου και να συμμετάσχουν με τις θέσεις και προτάσεις τους στην υλοποίηση των στόχων του.
Πληροφορίες - εγγραφές μελών: Αλ. Παντούλης τηλ. 210-9730820, 6947814016, Δ. Γιαννόπουλος 27910-23795, Αθ. Αναστόπουλος 6977 905668, Στ. Ταγκλής 210-8990995, 6944 324749, Κ. Φίλανδρος 210-9311183, 69444 54439.


*Τη Γενική Συνέλευση κάλυψε το «Καφενείο Μεγαλόπολης» (το οποίο ευχαριστεί το Δ.Σ.). Σχετικό βίντεο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του.